Designers komen het vaak tegen: horecaondernemers die een beperkt budget hebben om te (re)stylen, maar wel een compleet nieuwe look en feel willen creëren in hun zaak. Een compleet nieuwe look en feel willen geven aan de zaak kan niet met een beperkt budget. ‘Het levert niet het gewenste resultaat op.’ De meerwaarde valt meestal tegen. Wat is wél mogelijk bij een restyling van horeca inrichting met een beperkt budget en waar moet je op letten?
Robuust Wijnimport helpt met haar expertise horecapartners een compleet nieuwe look and feel neer te zetten. De focus hierin ligt op:
¤ Routing (hoe werkt uw personeel het meest efficiënt)
¤ Sfeerverhoging (hoe blijven uw gasten graag in uw etablissement)
¤ Concepting (binnen ieder werkbaar budget, waarna u zelf de regie voert over de uitvoering)
¤ Restyling van bestaande zaken (binnen bestaande sferen)
Ook voor de wijnspeciaalzaak is Robuust een goede partner. Voor het decoreren van uw etalage bieden specifiek etalagemateriaal. Denk aan raambiljetten, prijsstandaards, winkeldisplays en diverse interieursystemen.